Objednej DNES, dovezeme DNES a ZDARMA. Platí pro Brno a okolí, a Severní Moravu (Ostrava, Havířov, Frýdek-Místek, Karviná, Třinec a další). Platí pouze pro pracovní dny. Více informací. ×
telefon585 157 488


» nová registrace
» výhody registrace
» zapomenuté heslo
Nákupní košík je prázdný

Zboží do košíku vložíte kliknutím na ikonu nákupního košíku v položce zboží.
Aby zboží zůstalo v košíku vloženo, je nutné mít povoleny cookies, jinak se po obnovení stránky košík znovu vyprázdní.


0 ks
0,- Kč
domů
košík
o nákupu

Jak nakupovat Nákup na Slovensko Slevy pro studenty a seniory Obchodní podmínky Dopravní podmínky Platební podmínky Reklamace Záruka Podmínky vyplácení DPH

splátky

Jak nakoupit na splátky Nabídka splátek Pojištění úvěru Výpočet úvěru Informace o splátkách Výhody nákupu na splátky

podpora

Výrobci zboží

o firmě

Historie Nabídka práce Prodejny

kontakty

Kontakty na zaměstnance Kontakty na prodejny

ceníky

Zboží v akci Novinky Zlevněné zboží Výprodej RSS kanály

moje menu

Nová registrace Přihlášení / odhlášení Zapomenuté heslo Přihlašovací údaje Fakturační a dodací údaje Přehled objednávek Informace o zásilce Nákupní košík Uložení / načtení košíku Odkaz na obsah košíku Oblíbené Porovnat zboží

nápověda

Položky zboží Jak nakupovat Jak nakoupit na splátky Verze stránek 3.35.1013

Příklady hledání
monitor- nalezne záznamy obsahující monitor, monitory, netmonitoring apod.
monitor LCD- nalezne záznamy obsahující monitor a zároveň LCD
+monitor +LCD- nalezne stejné záznamy jako hledání monitor LCD
+monitor -LCD- nalezne záznamy obsahující monitor a zároveň neobsahující LCD
/monitor /LCD- nalezne záznamy obsahující monitor nebo LCD
"monitor LCD"- frázi nelze hledat, uvozovky se používají jako jednotka palec, př. 17"
Nezadáte-li před hledané slovo znak + nebo -, automaticky se přidává +
Hledaná slova zadávejte s diakritikou, na velikosti písmen nezáleží.
Minimální délka hledaného slova je 2 znaky.
vyhledávání
Nebylo vybráno zboží k porovnání

Zboží k porovnání vyberete v detailu položky kliknutím na odkaz Přidat k porovnání.
Aby se zboží přidalo k porovnání, je nutné mít povoleny cookies, jinak se po obnovení stránky zboží z porovnání odstraní.

aktualizováno: 17.10.2017 00:08
uživatelů on-line: 351Shop Roku 2015
Nacházíte se: Domů > Reklamace


Reklamace

Obecná informace

Obchodní známky alfa.cz a alfacomp.cz jsou ve vlastnictví provozovatele T.S.BOHEMIA a.s., Sladovní 103/3, 77900 Olomouc, IČ: 62304381, zapsané OR Ostrava /B/2941/21.11.1994. Podrobné informace o uplatnění reklamace na zakoupené zboží naleznete v Obchodních podmínkách. U T.S.BOHEMIA a.s. lze uplatnit vyřízení reklamace jen na zboží zakoupené výhradně u T.S.BOHEMIA a.s. IČ 62304381, pro ostatní zboží nabízí T.S.BOHEMIA a.s. bezplatné zprostředkování zaslání zboží do příslušné servisní organizace.

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je místem uplatnění reklamace autorizované servisní středisko uvedené v záručním nebo dodacím listě. Není-li autorizované servisní středisko uvedeno, je místem uplatnění reklamace libovolná provozovna prodávajícího. To platí také v případě, kdy je kupujícím spotřebitel a servisní středisko není v místě, které je v místě provozovny prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším nebo servisní středisko nezajišťuje zdarma svoz zařízení do servisu.

Ke každému zboží je přikládán daňový doklad (faktura), která slouží zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen přímo od výrobce.



Kupující může uplatnit reklamaci doručením zboží poštou nebo jinou přepravní službou na adresu:

  • T.S.BOHEMIA a.s.
  • REKLAMACE
  • Sladovní 103/3, 779 00 Olomouc


K reklamovanému zboží prosím přiložte:

  • Kopii daňového dokladu nebo záručního listu
  • Záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán
  • Přesný popis závad a jejich projevů, byla-li reklamace zaslána

Přepravní informace

Při převzetí zásilky je kupujícímu doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a případně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 585 157 507 nebo mailem servis@tsbohemia.cz a sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento neprodleně zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

nejsledovanější
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s jejich použitím. Více informací... ×
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.